Verzending

Dank je wel voor je bestelling!   
Ik ga graag voor je aan de slag en streef ernaar om jouw bestelling binnen 1 - 3 werkdagen te verzenden.


Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een e-mail vanuit Lulamoon met je orderbevestiging. In drukke periodes (bijv. rondom feestdagen of overige drukke periodes) kan de verzendtijd wat langer duren. Wij sturen je altijd een update als de levertijd langer is dan verwacht. Check aub je SPAM of ongewenste mail als je geen mail hebt ontvangen met jouw Track & Trace gegevens. De levertijd van een pakket ligt op 3 - 5 werkdagen.


Bestellingen vanuit Nederland

Wij verzenden je bestelling binnen Nederland met DHL.
De kosten voor een standaardpakket tot 10 kg bedraagt €5,95. Past jouw bestelling in een brievenbuspakket? Dan zijn de verzendkosten €3,95.

Bij een bestelling van €85,00 of hoger zijn de bezorgkosten geheel gratis.


Bestellingen vanuit België en Duitsland

Ook bestellingen vanuit België en Duitsland worden verzonden met DHL. 


Verzendkosten België voor een pakket tot 5 kg zijn €11,00.
Verzendkosten Duitsland voor een standaardpakket tot 5 kg zijn €13,00.


Bij een bestelling van €110,00 of hoger zijn de bezorgkosten geheel gratis.


Bestellingen vanuit andere landen

Bestellen vanuit een ander land? Stuur hiervoor aub een e-mail naar contactlulamoon@gmail.com.


Een bestelling ophalen 
Een bestelling ophalen is altijd mogelijk, uiteraard hoef je dan geen verzendkosten te betalen. Wil je graag iets bestellen en dit komen ophalen? Kies in dat geval de optie "
Ophalen in de winkel" gedurende het betaalproces.


Zodra jouw bestelling gereed is, zal ik via de mail contacten om een afhaal moment te bespreken. Check hiervoor a.u.b. ook de ongewenste mailbox. Bestellingen kunnen enkel worden opgehaald op afspraak / in overleg. Mocht je een voorkeur hebben qua dagen of tijden, dan mag je dit vooraf al kenbaar maken via de opmerkingen. Het is niet mogelijk om een bezoek te brengen aan mijn werkruimte en/of de collectie te bekijken. Mocht deze mogelijkheid in de toekomst ontstaan, zal ik dit kenbaar maken op de website.


Opsparen van een pakket, zonder dubbel of direct verzendkosten te betalen
Het is mogelijk een pakket op te sparen! Bijvoorbeeld als je een product ziet wat je heel graag zou willen bestellen maar ook wilt afwachten welke items nog meer binnen komen, zonder extra verzendkosten te betalen.


Hoe geef ik dit aan?

Zodra je jouw bestelling gaat afronden, is het mogelijk een opmerking/extra bericht te plaatsen. Geef hierin duidelijk aan dat je een pakket zou willen opsparen "SPAARBOX".  Je kan zelf kiezen of je direct verzendkosten wilt betalen of bij de laatste bestelling. Bij een laatste bestelling is het wel duidelijker om wat voor soort pakket en bijbehorende verzendkosten zal gaan, brievenbus of standaardpakket. Mochten de verzendkosten achteraf toch hoger uitvallen, zal ik contact opnemen met je via de mail.


Vergeet je het vooraf door te geven via de opmerkingen? In dat geval mag je mij een bericht sturen via het contactformulier, de mail of via Instagram. Ik zal zo spoedig mogelijk reageren op jouw bericht. 


Iets verkeerd ingevoerd?
Blijkt achteraf dat jouw adres niet correct is ingevoerd? Stuur dan
direct een mailtje naar contact@lulamoon.nl

Als de correctie op tijd wordt doorgegeven kan ik het adres nog aanpassen. Zodra het verzonden is kan ik helaas niets meer voor je doen.

Pakketje niet tijdig opgehaald bij een DHL Servicepoint?
Wanneer jouw pakket wordt afgegeven bij een DHL Servicepoint, heb je maximaal 7 dagen de tijd om dit pakket op te halen. Zodra het pakket is bezorgd, ontvang je vanuit DHL een bericht. Na drie dagen ontvang je een herinnering, wederom vanuit DHL. Wanneer het pakket na een week niet is opgehaald wordt deze automatisch teruggestuurd naar Lulamoon. De verzendkosten voor het opnieuw verzenden van jouw pakket is voor eigen rekening. Lulamoon is niet verantwoordelijk voor de extra kosten.


Cadeautje   

Is jouw bestelling een cadeautje? Dan kan het ook verzonden worden naar een ander afleveradres!